ترمیم مو

ساخت وبلاگ

1 – تفاوت هزینه ها :

نیاز مو عامل پخش و فروش شرکت های معتبر سازنده و وارد کننده لوازم ترمیم مو در ایران و کشور های عربی می باشد که به معنی حذف واسطه و ارزان تر تمام شدن لوازم برای مصرف کننده می باشد .

از ابتکارات نیاز مو حذف تشریفات هزینه بر از جمله تشریفات مکانی و پرسنلی است که هزینه های را برای متقاضی ترمیم مو به حد اقل رسانده  .

در نیاز مو قبل از پرداخت هر هزینه ای می توانید روش ترمیم مو را امتحان نموده و پس از رضایت کامل سفارش دهید .

2 – انجام ترمیم مو زیر نظر کارشناس رسمی ترمیم مو با 12 سال سابقه کاری.

3 – جهت اطمینان از کیفیت لوازم  می توانید لوازم را با دیگر موسسات مقایسه نمایید ( این مورد به این خاطر ذکر شد که بعضی از دوستان که تازه با ما آشنا می شوند شاید به علت پایین تر بودن هزینه ها نگران کیفیت کار باشند )

4 – احترام به شعور متقاضی ترمیم مو با ندادن وعده های کذب که فقط جهت گرفتن مشتری و تبلیغات داده می شود  .

ترمیم مو...
ما را در سایت ترمیم مو دنبال می کنید

برچسب : ترمیم مو, نویسنده : نیاز مو niazemoo بازدید : 334 تاريخ : شنبه 28 شهريور 1394 ساعت: 15:55

What You Will Need

  • A Mirror
  • A Spray Bottle w/Water
  • Vent Brush
  • ProTouch Adjust A-Bond
  • Washable Marker or Comb

Step One

Find the right location

Locate the front and center most spot on your forehead where your growing hairline would naturally begin. To find that spot on your forehead raise your eyebrows as if your’re looking up at the ceiling. Gently run your fingers along your forehead until you find the area where the soft facial tissue meets the harder cranial tissue.

Your hairline will begin approximately 1/2 inch above this border of hard and soft tissue. Hold your index finger directly on the edge of the softer tissue, using your nose as the center point. With your other hand, mark a spot above your finger.


Step Two

Apply Adjust A-Bond

After your guide point is marked in the center of your forehead use Adjust A-Bond and generously spray down your scalp. This is crucial because the alcohol will give you a few extra moments after the unit is placed onto your head to adjust it into the right position.

This is an essential step! Without it, the unit may immediately stick to your scalp as soon as it makes contact with your skin. This will make a terrible mess and a terribly crooked hair system.


Step Three

Begin placement

You are now ready for placement. Grasp both sides of the hair system and slowly lower the unit down onto your head so that the entire base touches your scalp at about the same time.

Once resting on your head, you should be able to move it freely over your scalp in all directions until it is aligned with your forehead guide dot or indentation and all around the edges of your natural growing hair.

Wait several minutes for the alcohol to evaporate and then you can begin carefully patting or pushing down on the unit to better secure the bond and hair system into place.


Step Four

Style to preferred sexiness

At this point your hair system should be securely attached and positioned nicely where it belongs, covering your balding area. The very last step is to wet down the hair and using either a Vent Brush or your fingers, style your doo until you reach your perfect level of sexiness!

 

ترمیم مو...
ما را در سایت ترمیم مو دنبال می کنید

برچسب : ترمیم مو, نویسنده : نیاز مو niazemoo بازدید : 336 تاريخ : شنبه 28 شهريور 1394 ساعت: 15:35

روش های نصب در ترمیم مو که در تمام دنیا یکسان است به قرار زیر است :

1 . روش بافت : شبکه ای که دارای مو طبیعی می باشد را به موهای مقاوم موجود در کناره های سر شخص بافت زده می شود . از مزایای این روش استحکام و کنده نشدن مو از روی سر می باشد که حتی اگر کشیده شود هم از سر جدا نمی شود . در این روش شخص باید یک یا چند ماه یک بار( بسته به میزان رشد موی شخص ) برای فیکس و سفت کردن مو های ترمیمی به مرکز ترمیم مو مراجعه کند . از معایب این روش میتوان کم پشت شدن مو های سر شخص در ناحیه ای که بافت زده می شود و سر درد ( به علت کشیدگی مو ) می توان نام برد .

2 . روش تیپ ( یا چسب ) : این روش ( که به اعتقاد کارشناسان بهترین روش از نظر ظاهری و نداشتن عوارض می باشد ) . در این روش شبکه موی ترمیمی با چسب های مخصوص که باید حتما منشا طبیعی داشته باشد و دو سمت آن خاصیت چسبندگی دارد روی قسمت خالی سر و روی پوست نصب میشود . این چسب ها ضد آب و عرق بوده و با مایع مخصوص از سر جدا میشود و از طرفی به علت طبیعی و سازگار بودن ( چسب های تایید شده توسط کارشناس سایت ) هیچ گونه عوارضی ندارد . از مزایای این روش می توان به عدم نیاز مراجعه شخص هر ماه به موسسات ترمیم مو جهت فیکس و سفت کردن مو ها اشاره کرد . شخص می تواند پس از آموزش ساده ای که می بیند اقدام به فیکس کردن و نصب مو های خود بپردازد و از معایب این روش این است که شخص باید از انجام فعالیت هایی که ممکن است کشیدگی در مو ها ایجاد کند خود داری نماید ولی اگر مجبور به این کار شد مثلا انجام ورزش هایی که تحرک زیادی دارد مثل شنا توصیه می شود برای از بین بردن این عیب از کلاه شنا استفاده نماید که در این صورت هیچ گونه نگرانی متوجه شخص نمی شود. توجه : ( نوع چسب های توصیه شده توسط سایت از بهترین نوع است اکه مورد تایید کشور آمریکا قرار گرفته است و استحکام و ماندگاری بالایی دارد ).

3 . کیلیپس : روش دیگر نصب استفاده از کیلیپس های مخصوص کتابی است که در دو نوع ( قفلی و شانه ای ) استفاده می شود که شانه آن بیشتر برای بانوان که دارای مو های بلند تر هستند کاربرد دارد .

4 . بافت رشته های مو در سر : که در این روش از شبکه استفاده نمیشود بلکه از نخ هایی که تعداد مو های بیشماری روی آنها گره زده شده استفاده می شود به این صورت که این رشته نخ ها که دارای مو می باشد را به ساقه های موی خود شخص بافت زده می شود و مانند پل از روی قسمت های خالی سر عبور می کند و قسمت های خالی را می پوشاند . از معایب این روش می توان به نیاز به مراجعه منظم به مراکز ترمیم مو جهت فیکس کردن مانند روش بافت شبکه اشاره کرد بااین تفاوت که این روش از روش بافت شبکه در سر بسیار وقت گیر تر می باشد .

روش های فوق روش هایی است که نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا از روش ها استفاده می شود و یا از ترکیب این روش ها که هر موسسه ای برای متمایز وانمود کردن روش خود اسمی را رویش گذاشته است . تنها چیزی که باعث تفاوت در کارهای موسسات می شود استفاده از نوع مو ، شبکه و نوع اصلاح موی ترمیم شده می باشد .

روش های ترمیم مو

ترمیم مو10

ترمیم مو...
ما را در سایت ترمیم مو دنبال می کنید

برچسب : روش های ترمیم مو, نویسنده : نیاز مو niazemoo بازدید : 310 تاريخ : شنبه 28 شهريور 1394 ساعت: 15:33

تعریف ترمیم مو :

ترمیم مو سریع ترین روش برای تغییر و پرپشت کردن قسمت خالی سر می باشد که نیازی به عمل جراحی برش و بخیه و سوراخ کردن سر ندارد و هیچ گونه دخالتی در امر پزشکی ندارد . این روش هیچ گونه محدودیتی ندارد یعنی قسمت خالی سر کم یا زیاد باشد به طور کامل پوشش میدهد و تراکم ( کم پشتی یا پرپشتی ) آن بسته به سلیقه مشتری دارد و به این صورت است که موی طبیعی را به صورت تار به تار روی شبکه هایی گره زده میشود ( که انواع خوب و بد آن موجود است ) . موهای ترمیم انواع مختلفی دارد و همین طور روش اجرا و نصب آن فرق میکند . روش های نصب که در تمام دنیا یکسان است به قرار زیر است :

1 . روش بافت : شبکه ای که دارای مو طبیعی می باشد را به موهای مقاوم موجود در کناره های سر شخص بافت زده می شود . از مزایای این روش استحکام و کنده نشدن مو از روی سر می باشد که حتی اگر کشیده شود هم از سر جدا نمی شود . در این روش شخص باید یک یا چند ماه یک بار( بسته به میزان رشد موی شخص ) برای فیکس و سفت کردن مو های ترمیمی به مرکز ترمیم مو مراجعه کند . از معایب این روش میتوان کم پشت شدن مو های سر شخص در ناحیه ای که بافت زده می شود و سر درد ( به علت کشیدگی مو ) می توان نام برد .

2 . روش تیپ ( یا چسب ) : این روش ( که به اعتقاد کارشناسان بهترین روش از نظر ظاهری و نداشتن عوارض می باشد ) . در این روش شبکه موی ترمیمی با چسب های مخصوص که باید حتما منشا طبیعی داشته باشد و دو سمت آن خاصیت چسبندگی دارد روی قسمت خالی سر و روی پوست نصب میشود . این چسب ها ضد آب و عرق بوده و با مایع مخصوص از سر جدا میشود و از طرفی به علت طبیعی و سازگار بودن ( چسب های تایید شده توسط کارشناس سایت ) هیچ گونه عوارضی ندارد . از مزایای این روش می توان به عدم نیاز مراجعه شخص هر ماه به موسسات ترمیم مو جهت فیکس و سفت کردن مو ها اشاره کرد . شخص می تواند پس از آموزش ساده ای که می بیند اقدام به فیکس کردن و نصب مو های خود بپردازد و از معایب این روش این است که شخص باید از انجام فعالیت هایی که ممکن است کشیدگی در مو ها ایجاد کند خود داری نماید ولی اگر مجبور به این کار شد مثلا انجام ورزش هایی که تحرک زیادی دارد مثل شنا توصیه می شود برای از بین بردن این عیب از کلاه شنا استفاده نماید که در این صورت هیچ گونه نگرانی متوجه شخص نمی شود. توجه : ( نوع چسب های توصیه شده توسط سایت از بهترین نوع است اکه مورد تایید کشور آمریکا قرار گرفته است و استحکام و ماندگاری بالایی دارد ).

3 . کیلیپس : روش دیگر نصب استفاده از کیلیپس های مخصوص کتابی است که در دو نوع ( قفلی و شانه ای ) استفاده می شود که شانه آن بیشتر برای بانوان که دارای مو های بلند تر هستند کاربرد دارد .

4 . بافت رشته های مو در سر : که در این روش از شبکه استفاده نمیشود بلکه از نخ هایی که تعداد مو های بیشماری روی آنها گره زده شده استفاده می شود به این صورت که این رشته نخ ها که دارای مو می باشد را به ساقه های موی خود شخص بافت زده می شود و مانند پل از روی قسمت های خالی سر عبور می کند و قسمت های خالی را می پوشاند . از معایب این روش می توان به نیاز به مراجعه منظم به مراکز ترمیم مو جهت فیکس کردن مانند روش بافت شبکه اشاره کرد بااین تفاوت که این روش از روش بافت شبکه در سر بسیار وقت گیر تر می باشد .

روش های فوق روش هایی است که نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا از روش ها استفاده می شود و یا از ترکیب این روش ها که هر موسسه ای برای متمایز وانمود کردن روش خود اسمی را رویش گذاشته است . تنها چیزی که باعث تفاوت در کارهای موسسات می شود استفاده از نوع مو ، شبکه و نوع اصلاح موی ترمیم شده می باشد . ( شما می توانید برای دیدن جدید ترین نوع ترمیم مو به گالری عکس های ترمیم مو مراجعه نمایید )

ترمیم مو...
ما را در سایت ترمیم مو دنبال می کنید

برچسب : درباره ترمیم مو, نویسنده : نیاز مو niazemoo بازدید : 281 تاريخ : شنبه 28 شهريور 1394 ساعت: 15:30

علت تفاوت قیمت در موسسات ترمیم مو در چیست ؟

برای تمامی متقاضیان ترمیم مو این سوال پیش می آید که علت این همه تفاوت قیمت موسسات ترمیم مو در چیست مخصوصا دوستانی که برای اولین بار می خواهند از این روش استفاده نمایند . پاسخ ها در زیر آمده است البته شاید کمی عجیب باشد ولی حقیقت دارد !

1 – متراژ موسسه

2- مکان موسسه

3 – ارزش دکوراسیون موسسه ( نوع چوب ها . اکواریوم . کاسکو و … )

4 – تعداد و فیزیک منشی یا منشی ها

5 – تعداد پرسنل

6 – انصاف مدیر موسسه

7 – درجه کیفی لوازم مورد استفاده در ترمیم مو که در زیر عکس و توضیحات کامل رو میتوانید مشاهده فرمایید :

به طور کل مو های مورد استفاده در ترمیم مو به دوشاخه و سه زیر شاخه تقسیم می شوند :

1 – موهای ترمیم مو ساخت داخل : که تا آنجا که بنده اطلاع دارم دو کارگاه بزرگ در ایران موجود هست که یکی در شیراز و دیگری در لاهیجان واقع است . از نظر کیفیت مو ، بیس کار و نوع گره بنده نظری نمی دهم فقط ارزو می کنم روزی انقدر کیفیت کارهای داخل بالا رود که از خارج وارد نکنیم .

2 – مو هایی که از خارج وارد میشود که به سه دسته درجه 1و2و3 به بالا تقسیم می شود و در زیر تفاوت ها را می توانید مشاهده نمایید :

j

 

کار خارجی کپی اصل درجه 3 به بالا :

معایب : گره های کلفت چند تار مو + نوع موع ها بعد از اصلاح به شدت وز و خشن می شود که در بازار ایران فعلا شروع قیمت های این نوع کار از 450 هزار تومان است به بالا

ترمیم مو tupee

ترمیم مو
tupee

2 – کار خارجی کپی اصل در جه دو : 

در این نوع مو جنس مو ها بهتر شده ولی هنوز نوع تور و گره مو ها مشکل دارد در عکس زیر می توانید عیوب را مشاهده نمایید :

موی ترمیم مو

موی ترمیم مو

دوستان اگر کار جلو تور خواستین استفاده نمایید حتما به گره های کار توجه کنید که تک گره باشه و بلیچ یا دکلره گره های به رنگ طلایی نزدیک به رنگ پوست باشد در پایین عکس یک نمونه کار اصل را قرار دادم . امیدوارم از مطالب راضی بوده باشید .

اگر سوال دیگر مانده می توانید با شماره 09128111489 تماس حاصل فرماید تا پاسخ بدم

نمونه ترمیم مو

عکس ترمیم مو

 

ترمیم مو...
ما را در سایت ترمیم مو دنبال می کنید

برچسب : هزینه ترمیم مو, نویسنده : نیاز مو niazemoo بازدید : 394 تاريخ : شنبه 28 شهريور 1394 ساعت: 15:25

نیاز مو عاملیت فروش لوازم اصلی ترمیم مو از بهترین شرکت های تولید کننده لوازم ترمیم موی دنیا در ایران 

فروش به صورت حضوری و ارسال به تمامی نقاط جهان

جهت مشاهده محصولات و ورود به فروشگاه سایت لطفا روی عکس زیر کلیک کنید

 

ترمیم مو...
ما را در سایت ترمیم مو دنبال می کنید

برچسب : فروش لوازم ترمیم مو, نویسنده : نیاز مو niazemoo بازدید : 332 تاريخ : شنبه 28 شهريور 1394 ساعت: 15:10